Skip to content
over-mij

Durven dromen

Zo’n twee jaar geleden ben ik gestart met durven te dromen. De droom voor een eigen bedrijf. Destijds zag ik het in grote lijnen voor me. Leven op mijn termen, vrijheid, veel verantwoording. Wat ik precies wilde gaan runnen wist ik nog niet zo goed. Ideeën waren er genoeg, maar het totaalplaatje viel nog niet op zijn plek. 

Kleine details doen er toe

Ik ben iemand van de details.
Ik geniet van kleine dingen als een zonsondergang, wilde bloemen, fluitende vogels of een krachtig wolkendek. Het zijn de kleine dingen die zorgen voor een groter krachtig geheel. 

Lisanne

Zonder regen geen regenboog

Toen ik in 2020 even niet meer zo goed wist waar ik nu echt mijn plezier uit haalde, waar ik écht happy van werd, en wat ik graag met mijn tijd wilde doen. Ben ik kritischer naar mezelf en naar mijn leven gaan kijken. Ik nam mijn routines onder de loep, ging op zoek naar mijn kern kwaliteiten en nam de stap om mijn dromen te vertalen naar een concreet plan.

socialhabit2
the-social-talk-diensten

Good habits

Routines, gezondere gewoontes, goede gesprekken en een lijst aan inspirerende boeken en podcasts brachten mij dichter bij mezelf. Met mijn achtergrond als content marketeer en mijn passie om ervoor te zorgen dat het totaalplaatje klopt startte ik The Social Habit. Met The Social Habit help ik andere ondernemers een gewoonte maken van hun online zichtbaarheid.

En met een gewoonte maken bedoel ik;

Gewoon jezelf zijn, gewoon gemakkelijk zichtbaar, gewoon jouw verhaal delen, gewoon een sterk merk bouwen, gewoon verbinding maken met elkaar, gewoon ieder in zijn eigen kracht. 

Voor veel ondernemers is bovenstaande helemaal niet ‘gewoon’.

Online jezelf durven zijn

We zetten een masker op, plaatsen iets niet omdat we bang zijn voor de mening van een ander, doen onze concurrent na want we durven niet onszelf te zijn of weten niet zo goed wie we zijn. 

Daarbij komt kijken dat professioneel Facebooken, Instagrammen, Pinteresten of Tiktokken toch nog niet zo makkelijk is als het lijkt. En het kost tijd. Jezus wat kost het een tijd! Heb je net door hoe je een bericht moet plaatsen op LinkedIn, wordt er weer een nieuwe app als Clubhouse gelanceerd. 

Het online medialandschap is niet bij te houden, maar er wordt wel verwacht dat je als bedrijf meegaat met de tijd. Dat je vindbaar bent, dat je zichtbaar bent en het liefst dat je ook nog wat inspirerends hebt om te delen.

Een gewoonte maken van online zichtbaarheid

Een dienend businessmodel bouwen is wat mijn concrete droom werd. Andere ondernemers helpen met het opzetten, verbeteren en vergroten van hun online zichtbaarheid. Bedrijven net zo sterk online positioneren als dat ze offline zijn. Advies geven, structuur aanbrengen, creatieve oplossingen bedenken, samen terug naar de kern gaan; waarom ze ooit zijn gestart met ondernemen en dit doorvertalen naar een ijzersterke online strategie.

Open, eerlijk en kwetsbaar communiceren. Ieder in zijn eigen kracht. Eenvoudig en efficiënt een gewoonte maken van online zichtbaar zijn.  

Niets uithanden nemen, maar kennis delen en nieuwe content gewoontes aanleren. 
Dat is waar mijn hart van gaat kloppen. 

Ik ben ervan overtuigd dat we elkaar kunnen versterken door onze krachten te bundelen, ervaringen te delen en kennis te vergaren. Er valt namelijk zo ontzettend veel van elkaar te leren.

Samenwerken?

Wat je over mij moet weten

Denk even goed na voordat je me gaat volgen…

Ik ben actief zichtbaar, openlijk kwetsbaar en ik deel een hoop content marketing tips. Are you ready?
Volg me dan hier.